المشاركات

عرض المشاركات من أكتوبر, ٢٠٢٠

افلام سكس محارم ليلة الدخلة

  عمري 14 سنة حين جاءتني رعشتي الأولى بالصدفة وما تبعها من رعشات جعلتنيأكبر وأعشق النيك قبل الأوان حتى لو كان مع أخي الذي يصغرني بعامين.. أناالآن أحضر لشهادة الثانوية العامة وأحلم بالدخول إلى الجامعة الأمريكية فيإحدى الدول العربية… أما قصتي الأخيرة مع زوجي فقد أربكتني ..أنا غاية في الجمال، وأرتدي ملابس محتشمة للغاية، ومن رآني لا يستطيع أنيتصور أنني أخزن تحت هذه الملابس بنت مولعة جنسيا، ولا يتخيل أن أخي شاهدوتذوق كل هذا الجمال..عندما كنت طفلة بريئة وكان عمري 11 سنة، لم يكن عندي أثداء، وكان كسيبدون شعر سكس - مقاطع سكس نار - سطس مصري - نيج اجنبي - كلب نيك سعودي - افلامي سكس - سكس عنيف - سكسي قوي - سكس تحميل - سكس زنوج - نيك شراميط ولم أبلغ بعد… كنت أتشطف على كابينة الحمام وكانت المياهمسلطة بشدة على كسي وتداعبه وأحسست بشعور جميل، كسي كان يرقص، استمريتفي اللعبة حتى جاءتني الرعشة الأولى التي لا تنسى… ومنذ ذلك اليوم بدأتأمارس العادة السرية وأتلذذ بها، ولم أكن أعرف دور الزب… كنت بدونخبرة ولا أداعب إلا كسي.. أبدأ فورا بزنبوري وأفركه حتى تسيل مياهمتعتي… أما الآن فأنا خبيرة بأنحاء جس

سكسي ساخن مع حمايا النسوانجي

  انا مني ٢٧ سنة اتجوزت من ٤ سنين ومارست مع جوزي ياسر كل انواع النيك والشذوذ اللي بنشوفها في افلام السكس واقصد بالشذوذ هنا نيك الطيز اللي عودني عليه والمص واللحس اللي بنمارسهم مع كل نيكه ...وكان هاني بيحكي لي انه كان بيمارس زنا المحارم مع اخته الكبيرة وهو لسه بالغ وانا احب اخليه يحكي لي تفاصيل نيكه مع اخته علشان بهيج اوي وبانزل كام مرة وهو بيحكي لي ازاي كان وهو صغير بينام جنب اخته وكان يحب يدخل براسه تحت اللحاف ويشلحها علشان يشم ريحة طيزها وكسها وبقي يحط صباعه علي كسها ويحس انه مبلول واخته عامله نفسها نايمه ومبسوطه من لعبه فيها...لحد ما يوم كانوا لوحدهم بيذاكروا لقاها وهي نايمه علي بطنها بتقرا الكتاب شلحت قميص النوم ونزلت اللباس من علي طيزها ..ويقوللي هو شاف منظرها اتجنن وقام يبوس في طيزها وطلع زبره وابتدي يدعكه علي كسها وهي تقوله من بره بس مع الوقت عرف انها مفتوحه وبتتناك بره وبقت تسيبه يدخل زبره وينزلهم في كسها لانها عامله حسابها....وكان جوزي بيحكي لي ان اكتر حاجه بتهيجه لما بيفتكر نيكه لاخته لان زنا المحارم فيه متعه غريبه وكنت باقول له نفسي كنت امارس زنا المحارم واعرف

سكسي ساخن محارم

  انامن صغرى وانا ارى زوجة ابى على انها ملاك من السما وذالك لانها كانت شديدة الاهتمام بنفسها وما بالكم وهى من الريف وجميلة مع كبر سنها وبعد وفاة والدى كانت قد انجبت طفلين واعيش معها انا واختى فقط وكانت دائما تظهر نصف ثدييها وتلبث ملابس مثيرة لم اعرف معنى ذالك مع ان جثمها مثير جدا وكنت ارى منها اشياء كثيرة لم اعرف معناها وتجوزت اختى وفى يوم حنتها وتجهيزها رايتها هى الاخرى تجهز نفسها واستعجبت من ذالك حيث اخذت جميع جسمها بالحلاوة ووجهزت نفسها حتى اصبحت مثل العروسة الحلاوة وكل ماكنت انظر اليها ليلة الحنة اراها تنظر الى فيقوم ظبرى بالانتصاب مرة واحدة كانة منتظرها وبعد الزفة وكل واحد راح لحالة جلست انا وهى فى الصالة وذهب ابنائها للنوم وجلست انا وهى نتكلم ثم قامت ولبثت جلباب طيق تقريبا تنام بة ولكنة على اللحم مباشرة لانى شاهدت حلماتها نافرتان منة وكان بزها مليان جامد وطيزها كبيرةوهى مليانة ايضا لكن على حلاوة لاتوصف وحلست ونصف رجليها باين هذا غير نصف بزها غير ثنايات بضنها غير نتفة جسمها اللى هايج عليها من امبارح حتى انها تقريبا لمحت زبرى اتنفخوعدنا للحديث عن الفرح وقالت احسن حاجة

v

  قصه حكها لى صديق لى وقالى انشرها مع تغير الاسماء والاماكن وقدج كتبها هو وقمت بالتعديلات سأقص عليكم واحدة من أجمل قصص سكس نيك محارم حدثت معي وأنا في السادسة عشرة من عمري أي قبل خمس سنوات كنت يومها لم أتم دراستي الثانوية طيلة سنوات المرحلة الثانوية وأنا أدرس بالمدرسة الانجليزية ببيروت وكنت متفوقا في دراستي وأتحدث الانجليزية والفرنسية بطلاقة عدت من النادي ذات يوم واذ بوالدتي ووالدي يأمرانني أن أذهب مع السائق لبيت جدي والد أمي في الضيعة بالجنوب وأصطحب خالتي شيماء مع أغراضها حيث قبلت بالجامعة ببيروت واتفق والدي وجدي على أن تسكن عندنا طيلة أشهر الدراسة بالجامعة على أن تعود اليهم كل صيف أخذت حماما سريعا وخرجت مع السائق وصلنا الضيعة وكان عندهم علم بمقدمي اليهم ووجدت خالتي جاهزة مع شنطة ملابسها مضى أربع سنوات ولم أر خالتي فيها لذهابي في رحلات إلى انجلترا كل صيف فلم يتسنى لي أن أذهب للضيعة ذهلت من جمال خالتي شيماء فهي أكبر مني بثلاث سنوات أي عمرها 19 سنة تمتلك جسما رشيقا خطف لب عقلي طولها 152 سم ووزنها 55 كيلو صدرها بارز جسمها رشيسق جدا طيزها ملفوفة طيلة الطريق لبيتنا وأنا سارح في

افلام سكسي ساخن محارم حار

  احمد: صح بس انتي واختك قحبابت شرموطات بنات قحبه. واسمعي يا بنت الزانيه اذا ما مشيتي معي رح اروح اعمل اللي قلتلك عنه. امسك بيدي ورفعني عن الارض وجرني خلفه أسير معه وانا مستسلمة والدموع تنهمر من عيناي الى ان ادخلني غرفة زوجي وبينما انا انظر الى سرير زوجي وصورته الموجودة على احدى الزوايا المجاورة للسرير كان احمد يحتضنني ويقبل عنقي ويداعب بإحدى يديه ثدياي وبالاخرى يعريني من ملابسي. كنت مستسلمة تماما بين يديه لم يسعني الا ان اكون دمية له يفعل بها ما يشاء كي احمي اختي منه. تحميل افلام نيك - تحميل افلام سكس - تحميل سكس - تحميل سكس محارم - تحميل سكس مصرى - تحميل سكسي - تحميل نيك - سكس اجنبى - سكس اخ واختة - سكس اخوات - سكس الام - سكس ام وابنها - سكس ام وبنتها - سكس امهات محارم قلت: احمد احمد: تركني قليلا وقال: نعم يا احلى شرموطه في الدنيا. قلت: ممكن توخذني على غرفه ثانيه بالبيت وتنيكني فيها. احمد: ليش؟ قلت: ما بدي حد ينيكني بفراش زوجي. احمد: مش مشكله انا اخوه وبعد ما يموت رح اتزوجك والعب عليكي وانيكك ليل نهار. لم استطع ان اتكلم اكثر فمداعبته لجسدي اثارتني وجعلتني

سكس محارم الاخت اللبوة افلام بورنو نيك

  سكس - تحميل سكس - سكسي - افلام بورنو - سكس محارم - سكس حيوانات - سكس امهات - سكس مترجم - صور سكس - صور نيك عدنا البيت وحنين كانت مبسوطة لين قالت اتمنى وان الفسحة عجبتك رديت عليها زيك بالضبط ابتسمت وقالت وشو عرفك وانها عجبتني قلت منتي اهو مبسوطة ورايقة وكمان هو كان بعاملك وكانك أميرة ردت شو توفيق لهذه الدرجة هيك وكمان أميرة ياه قلت دنتي ملكة جمال وحلاوة ورشاقة وهي ضحكت بس بس كفاية كتير علي قلت ماهو توفيق كان طول الوقت بيتطلع فيكي اتريه مسكين حيتجنن منا شفت وسكتت وهي تقول كمل شفت ايه قلت حاجات كتير حلوة بالغابة وهي بتضحك دخلت استحمت وبالليل وانا جالس بالصالون دخلت حنين واتسطحت فوق الكنبة بلباس نوم قصير معرية رجليها وفخاذها حسيت براسي راح تنفجر من كثر الاثارة والتمحن وقفت وكان زبي شادد عالاخر رحت عالحمام طلعت زبي بلعب فيه وأنا بتخيل توفيق وهو بنيك حنين حتى اني رحت ماسك الكلسون بتعها وأنا في قمة شهوتي وزب قذف حسيت وكان أحد ما كان براقبني ورجعت عالصلون لين قالت حنين شو رايك نعيد الفسحة مرة تاني وأنا من دون تفكير قلت ياه بجد وهي قالت شو لهذه الدرجة قلت اوي اوي وهي بخبثها قالت

نيك كل محارمك افلام سكس عائلي

صورة
القصة حقيقيه وحصلت معايا انا شخصيا وبجد انا اسمي "امير" عندي 17 سنه وداخل تانيه ثانوي ، وامي عندها 39 سنه وابويا عنده 45 سنه ، وامي عندها 3 اخوات ولاد ومفيش بنات ، خالي الاول والاكبر اسمه "محمود" عنده 4 بنات الاولي اسمها "سارا" عندها 20 سنه وهي رايحه تانيه كليه بس عليها جسم فاجر جدا يعني طيزها مدوره وحلوه وبزازها طريه وناعمه والاخت التانيه اسمها "سهير" وعندها 18 سنه وشهور يعني وهي رايحه اولي كليه ودي جسمها زي جسم "سارا" بس سارا اطعم منها واحلي في ملامحها بس سهير ابيض من "سارا"* والاخت التالته اسمها "ساندرا" وعندها 17 سنه وهي قدي في السن ورايحين تانيه ثانوي مع بعض ودي اكتر صاحبه واخت ليا وكل حاجه بينا مباحه يعني مفيش عيب بينا ده اتفاقنا واحلي جسم فيهم طيزها كبيره ع واحده في سنها وبزازها مدورين وحلوين اووي والاخت الرابعه اسمها "منار" ودي رايحه اولي ثانوي بس جسمها روعه وطيزها كبيره وحلوه اووي وانتوا هتستغربوا انهم كلهم من سن واحد بس في الحقيقه هم زي كده وفرق الحمل بس م بينهم المهم ندخل علي خالي ا