قصص سكس نسوان هايجين xnxxx افلام سكس مثيرة

في بداية القصة احب اعرفكم بنفسي انا كريم فيجو من اسكندرية
عندي دلوقتي 30 سنة ومريت بقصص كتير وحوارات كتير
حابيت اشاركها معاكم عشان تستمتعوا بتفاصيلها.
ندخل فى المهم.
بداية قصتى مع النسوان الفاجرة كانت من اول مبلغت
وبدأت تظهر عليه علامات الرجولة وصوتي اخشن
وكده انا كنت محبوب من الجيران وكانوا بيقولولي يا عبقرينو
عشان كنت ناصح وبفهم فى حاجات كتير ولو حد كانت باظت عنده حاجه كنت بتصرف وبصلحها.
اول حكاية معانا بقا كنت ايامها عندي 16 سنة
وكنت بشوف مواهب بصراحه ايامها من الجيران
ومكنوش واخدين بالهم اني كبرت خلاص ومينفعش يتعاملوا معايا كده يعنى
ع سبيل المثال كانت أم عمرو جارتنا ( مروه ) تناديني عشان اصلح الرسيفر ( الدش )
سكس خليجيسكس محجباتافلام جنس - سكس دياثة - سكس سوداني - فيلم نيك محارم - سكس لبناني - مقاطع سكسي - فيديو سكس - سكس انمي - ءىءء
لانه فصل وبقا بيقطع. ادخل يا عم الاقيها لابسه عبايه خفيفة اوي و قصيرة كده ولازقة ع جسمها
انا اتصدمت من منظرها وتعبتني اوي بصراحة بس الفكرة اني مكنتش متخيل ان هيجي يوم واشوفها بالمنظر دا
ومكنتش متخيل انها بالفجر والجمال دا المهم لقيت عطل الرسيفر حاجه بسيطه اوي كان الكابل مهزوز.
انا بقا لما لقيت المنظر دا مردتش اعرفها ان الموضوع بسيط واستعبطت فيها وكبرت الموضوع وقولتلها تعالى
ساعديني كده نشيل التلفزيون ننقله المهم جات تشيله معايا فهو كان كبير وفعلا مقدرش اشيله لوحدي
هي قربت ورفعت وانا جاي بمد ايدي اشيله ايدي ممسكتش التلفزيون ايدي
وانا بمدها عشان اشيله من اخره مسكت صدرها لقيتها اترعشت ووشها جاب الوان وعينها نزلت فى
الارض لثواني كده وبعدها لقيتها بصلتي وبتقولى ايه اللى عملته دا.
قولتلها : و**** مكنش قصدى انا اسف و*** ومعدتش هعمل كده تاني
( طبعا انا خوفت لتعمل مشكلة وتروح تقول لامي )
ردت عليا : دانتو جيل منيل يا واد انت بس انت مؤدب عن تامر اخويا انت مش بتشوف
بيعمل فيا ايه لما بروح عندهم هههههههههههه
أنا : ليه هو بيعمل ايه مش فاهم
مروه : ههههههههه لا بلاش بقا اصل بتكسف
أنا : لا منا لازم اعرف بقا انا فضولي خالص ومش ههدي غير لما اعرف
مروه : خلاص هقولك بص يا سيدي
انا : انا سامع اوي قولي بقا
مقاطع سكسسكس اجنبي - تحميل افلام سكس - سكس مصري
مروه : تامر اخويا قبل الجواز كان بينام معايا ع السرير عادي لان البيت كان صغير
وفي يوم عمري مهنساه امي كانت تعبانه وروحت بيتت عندهم واضطريت ارجع تاني انام جمب تامر
وانا نايمه لقيت حاجه ناشفه في ضهري و شويه لقيتها بتتحرك وبتنزل لتحت
انا خفت و مش فى دماغي خالص انه تامر فضلت ساكته لحد ملقيت العبايه بتترفع
ولقيت الحاجه الناشفه دي قربت من تحت عندي
أنا : تحت فين ؟
مروه : متعرفش تحت فين ؟
وخدت ايدي وحطتها ع كسها وبتقولي هنا عارف اسمه ايه ؟
أنا : اها عارف اسمه
مروه : طب اسمه ايه طيب؟
أنا : اسمه كس
مروه : ضحكت ضحكة لبوة اوي وفي الاخر لقيتها بتقولي انت وسخ اوي
يا واد اسمه الكوكو هههههههههه
أنا : لا معرفش انا دي
مروه : اها يا وسخ المهم الناشف دا لقيته ع باب كسي انا لحد هنا كنت عامله نايمه
ومردتش اصحي واشوف ايه دا بصراحة كنت تعبانه اوي وجوزي انت عارف بيسافر بالسنة
مجيش غير اسبوعين او شهر بالكتير المهم فضلت نايمه وهو عمال يلعب بيه ع شفايف كسي وطيزي ومش عايز يدخله
قومت انا رجعت سنه لورا وانا لسه نايمه برضو محسستوش انى صحيت وساعتها هو خد فرصته ولقيته دخل زبره فيا
وانا مكنتش متخيله انه دا زبر تامر دا لسه عيل صغير ازاي بتاعه كبير كده
فضل 3 دقايق يلعب ويدخل لحد ملقيت الخول نزل في كسي من هيجانه عليا وانا مكنتش لسه اتمتعت
اسيبه بقا لأ قومت صاحياله مسكت وشه بايدي ونزلته ع كسي وقولتله نضف يا متناك اللى عملته
وفضلت ماسكه راسه ودافساها فى كسي والواد مش عارف يخلع من ايدي فضلت كده حوالى تلت ساعة
لحد محيت انه قطع النفس طلعته لقيت وشه كله غرقان لبن من بتاعه و كمان من بتاعي لطشته
قلم ع وشه وقولتله قوم استحمى وتعالالي يا خول
الواد بعد القلم لقيته جري ع برا راح ع الحمام وخايف يجي روحت خبطت ع الباب لقيته خايف يطلع
مفكرني هضربه تاني المهم هديته و قولتله تعالي عايزاك افهمك حاجه
انت عشان اخويا وبحبك لازم انصحك للصح ومش اسيبك كده ع عماك
مش الراجل بس اللى بيرتاح الست كمان لازم ترتاح وهي اهم منك
يعنى اللى انت عملته دا من شويه كان لعب عيال وانا بقا هعلمك الصح
قومت قفلت الباب بالترباس من جوه وقلعت العبايه وفضلت اعلمه ازاي يريح الست
وازاي يمتعها وكل دا انا بتمتع بمزاج بقا منا بوجهه اللى انا عاوزاه وهو بيسمع الكلام ومطيع
المهم الواد خلاني اليوم دا نزلت اكتر من 5 مرات من كتر مهو مطيع وبيعمل بضمير
بعدها قولتله من هنا ورايح مفيش حاجه اسمها انك ترتاح الاول لازم تريح اللى معاك
فيديو سكسءىءء - سكس امريكي - سكس ايطالي - سكس سعودي - سكس مصر - xnxxx - xnxnقصص سكس
أنا : انتى بتتكلمى جد ولا ايه انا مش قادر اصدق تامر عمل معاكي كده وانت عملتى كل دا معاه
مروه : ايه مش عاوووز تتعلم انت كمان انا كنت مستنيه لما احس انك بلغت كده وبقيت راجل
عشان ادربك واعلمك الصح وادردحك كده واخليك راجل مع اي واحدة مهما كانت امكانياتها
أنا : انا بجد مش مصدق نفسي ابله مروه يطلع منها كل دا
مروه : مالك يا واد مخلاص بقا بقولك بحبك وعاوزه اعلمك زي تمورا اخويا
أنا : يا ريت يا ابله مروه انا بجد نفسي فيكي اوي وانتى متعرفيش انا هموت قد ايه عليكي انتى هبلتيني بلبسك دا
النهارده
مروه : امال لو لبستلك بيبي دول هتعمل ايه في نفسك هههههههه
انا : همووووووت فيكي بجد انا هروح اقول لامي انى نازل رايح الدرس واطلعلك تاني بسرعه منغير متاخد بالها
مروه : ماشي يا كيمو متتاخرش يا قلبي
ونزلت فعلا لامى بقولها انا رايح الدرس وقالتي ماشي يا حبيبي متتاخرش
ومتروحش ف حته عشان خالتك سعاد جايه هى وبنتها جميله النهارده اوعي تاخر
طلعت من الشقة ولسه طالع ع السلم لقيت مفاجأة خليتنى اتصدمت وبقيت واقف مش عارف اعمل ايه ؟
ياتري ايه اللى شوفته خلانى اقف مكاني ومش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟
دا اللى هنعرفه الحلقة الجاية
لو الموضوع عجبكم متبخلوش بكلمه حلوه تشجعني انى اكمل اكتر واكتر

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سكس محارم عمتي سر عزابي

Learn all about sex

قصص محارم حقيقي سكس ام وابنها