سكس الام فايزه والرجالة

 

اولا :أنا عاوزكم تسامحوني علي اي خطأ في الأحداث لأن دي أول مرة اكتب فيها قصه علي المنتدي
ثانياً: القصه دي حقيقيه ظ،ظ*ظ*/ظ،ظ*ظ* وحصلت معايا أنا شخصياً
أرجوكم ادعموني برأيكم وتعليقاتكم لو في اي خطأ
نبدأ الجزء الاول
أنا اسمي علاء من المنصوره عندي ظ¢ظ©سنه وامي إسمها فايزه عندها دلوقتي ظ¤ظ¥ سنه ابويا عنده ظ¦ظ¥ سنه
عمري وقت بداية القصة كان تقريبا 4 أو 5 سنين كنت في يوم بلعب في الشارع وجيت داخل البيت احنا كنا عايشين في بيت عيله ابويا واعمامي التلاته كنا كلنا عايشين في بيت واحد يعني بيت واحد كان عايش فيه أربع عائلات سمعت صوت جاي من اوضه امي صوت تاوهات فاتخضيت عليها وخوفت فدخلت الاوضه بسرعه لقيت احمد ابن عمي نايم فوق امي فايزه احمد ابن عمي وقتها كان عنده ظ،ظ¨ سنه وامي كانت ظ¢ظ، سنه ومحدش يستغرب من سن امي أنا امي متجوزة صغيره كعادة الأرياف وقتها امي متجوزة عندها ظ،ظ¥ سنه وحملت علي طول وخلفتني وهي لسه يادوب ظ،ظ¦ سنه فهما اتخضوا بس انا ما كنتش اعرف هما بيعملوا ايه فلقيت احمد ابن عمي بيقولي خد جنيه وروح هات لك حلاوه والعب فخرجت أجري بسرعه لان الجنيه وقتها كان مبلغ واول ما خرجت من الأوضه سمعت صوتهم بيتكلموا فوقفت أسمع بيقولوا ايه بس بتفكير اطفال ماكانش في دماغي حاجه فلقيت امي بتقوله كده اتفضحنا يا احمد قاله ده لسه عيل صغير هو عارف حاجه ولقيته قالها طب ياللا نكمل ولا هنقضيها كلام فأنا بصيت عليهم من خرم الباب لقيت احمد واقف جنب السرير وامي نايمه علي بطنها ونزله مص في زبه وكانت بتمص باحتراف شديد جدا واحمد نازل لعب في بزازها اصل هي بزازها كبيره اوي بس من غير ترهلات وطيزها كمان كبيره بس حاجه ايه ملبن من بتاع المنصوره اللي هو الملبن اللي بجد امي وصفها علشان نسيت أقوله نسخه طبق الاصل منmadisin lee ممثلة افلام السكس والنسخه الفلاحي من إلهام شاهين وبعدين لقيت. احمد طلع هو كمان فوق السرير وقام حاشر زبه في كسها ونزل فيها نيك وهي عماله تتشرمط وتشتم نفسها وتقوله نيك نيك اوي زبك يجنن زبك حلو اوي وبعدين قلبها علي بطنها في وضع الكلبه ودخل زبه في طيزها ونزل فيها نيك وعمال يقولها طيزك واسعه اوي وهي قالت له انت مفكر انك اول واحد ينيكني في طيزي ده انا بتناك فيها من وانا لسه ظ،ظ* سنين اصل انا امي زي ما بيقولوا كده كان جسمها فاير بدري يعني أنا لما شوفت صورة الفرح بتاعها هي وابويا ما كنتش مصدق أن دي ظ،ظ¥ سنه ابدا ولقيت احمد بيقولها مين اول واحد ناكك في طيزك قالت له واحد صاحب اخويا هو ده اول واحد ناكني في طيزي ..............

سكس - سكس حيوانات - تحميل سسكس - سكسءىءء - سكس شيميل - فيلم سكس سود - تنزيل نيج  - سسكس - حفلات سكس - تنزيل فيديوهات سكس .

احمد /ازاي يا شرموطه احكيلي ده حصل ازاي
فايزه / كان في واحد صاحب اخويا إسمه القصبي وده كان أكبر مني تقريبا ظ¨ سنين وكان دائما عندنا في البيت بحكم إنه صاحب أخويا وكده وكان بيهزر معايا علي طول وكان دائما لما نكون لوحدنا يضربني علي طيزي ويقولي طيزك كبرت اوي وانا كنت فعلا طيزي كبيره بس مش مترهله دي كانت مشدوده فأنا كنت اضحك واقوله يا عم عيب اخويا يسمعك وما كانش في دماغي حاجه لانه أكبر مني وكنت يعتبره زي اخويا وفي يوم كان عندنا في البيت وما فيش حد في البيت غير أنا وأمي واخويا كان في الأرض فسأل علي اخويا قولت له ده في الغيط ومافيش حد هنا غير أنا وأمي فبالي خلاص انا هطلع علي السطح وانتي حصليني عاوزك في موضوع مهم بس من غير ما امك تعرف قولت له ماشي لنادي علي امي وقالها أنا همشي يا حاجه لحد ما محمد يجي من الغيط ابقي اجيله قالت له ماشي وانا قفلت الباب وقولت لامي أنا طالعه السطح اقعد شويه وجايه امي قالت لي ماشي وطلعت السطح لقيته قاعد مستنيني قولت انت ليه قولت لي اطلع من غير ما امي تعرف قالي عاوز اكلمك لوحدنا من غير ما حد يعرف قولت له تكلمني في ايه يا عم أنا عاوزه انزل العب مع البنات في الشارع فشدني من ايدي قعدني جنبه وقالي اصبري بلا لعب ولا بتاع دلوقتي انتي عارفه انك حلوه اوي قولت له ايوه عارفه فهو بدأ يتكلم بصوت واطي جنب ودني وفضل يحسس علي ضهري لحد ما وصل لطيزي وقام مدخل أيده من تحت بنطلون الترنج وفضل يحسس علي طيزي من فوق الكلوت فا أنا قولت له عيب شيل ايدك امي قالت لي أن ده عيب قالي عيب لو حد غريب إنما أنا صاحب اخوكي ومش غريب المهم أنا بدأت أحس أن جسمي سخن وقولت له طب كفايه بقي قالي بس اصبري شويه وبعدين وقفني وقلعني البنطلون والكلوت وقعد يحسس علي طيزي ويبوس فيها وبعدين طلع زبه وقالي امسكيه ولقيت زبه سخن نار وبعدين لفني وسحبني قعدني علي زبره ودخل زبه بين وراكي وقفل عليه وقعد يشيلني من وسطي وينزلني لحد ما نزلهم وبعدين قالي اوعي حد يعرف مش انتي كنتي مبسوطه قولت ايوه قالي خلاص اوعي حد يعرف وانا هعملك كده كل يوم ونزلنا هو مشي وانا كمان دخلت البيت وبقي كل يوم بيجي البيت واخويا في الغيط ونطلع السطح سوا لحد يوم قالي هاتي الفازلين بتاعك وانتي جايه فقولت له ليه قالي بس هاتيه وتعالي نزلت جبت الفازلين وطلعت واديته الفازلين قولت له ها عاوزه ليه قالي هنجرب النهارده حاجه جديده قولت له ايه هي قالي هدخل زبي في طيزك قولت له بس انت زبرك كبير وهيوجعني قالي لا ما تخافيش هو بيوجع في الاول بس بس بعد كده انتي اللي هتقولي أنا عاوزه اتناك في طيزي قولت له بس لو وجعني تشيله قالي ماشي وخلاني نمت في وضع الكلبه وهو جاب فازلين وحط منه علي خرم طيزي وبدا يدعك في خرم طيزي بصباعه وبعدين دخل صوباعه جوا طيزي وفضل يلف بصابعه جوا طيزي وبعدين دخل جوز صوابع شويه وبقوا تلت صوابع وبعدين دهن زبه فازلين وبدا يدعك في خرم طيزي بزبره وبعد كده ضغط زبه في طيزي واحده واحده وانا كنت حاسه بوجع بس وجع متوسط كده مش صعب اوي وبدا يدخل زبه في طيزي واحده واحده لحد ما دخله كله جوا طيزي وفضل ثابت شويه ما يتحركش فأنا قولت له انت خلصت قالي لا لسه ده بس علشان طيزك تتعود على زبري وماعادش يوجعك تاني خالص وشويه وبدا يدخل زبره ويطلعه بسرعه كبيره وانا حاسه ان في نار طالعه من طيزي لحد ما فجاه وقف وانا حسيت بحاجة سخنه كأنها نار في طيزي ودي كانت أول مره حد ينزل لبنه في طيزي وهو اللي عرفني كل حاجه في النيك والمص بس عمره ما لحس كسي ابدا
وده كان اول واحد ينيكني .

قصص سكس ، افلام سكس HD ، افلام بورنو ساخنة ، تحميل سكس xnxx ، افلام سكس عربي ، سكس امهات حقيقي ، افلام اباحية xnxx ، نيك سكس مصري ، مقاطع سكس مصري ، مشاهدة سكس مترجم ، سكس فنانات ومشاهير ، سكس اخوات محارم ، افلام سكس محارم ، افلام سكس حيوانات .
احمد / يا بنت المتناكه ده انتي لبوه من زمان بقي
فايزه / طبعا ده انا طيزي دي خدت ازبار و**** ما اعرف عددهم من كترهم
احمد / اه يا لبوه وانا لما شوفتك مع توفيق كنت فاكر انك اول مره تتناكي من حد اتاريكي خبره من زمان
فايزه / خلينا نتكلم بصراحه انت كده كده بتنيكني يعني هنخبي علي بعض ليه انت لولا أنك عاجبني من اول ما اتجوزت عمك عمرك ما كنت هتنيكني ولا حتي تلمسني واوعي تكون فاكر اني وافقت خوف من الفضيحه او انك تقول لحد انك شوفتني مع توفيق لا خالص لاني عارفه أنا كنت هطلعك كذاب أمام العيله كلها ازاي وعمك بيحبني وعمره ما هيشك فيا ابدا مهما اتقاله عرفت أنا وافقت انك تنيكني ليه
قوم ياللا بقي قبل ما حد يجي تاني ..
أنا / فجريت أنا بره البيت علشان ما حدش يشوفني وبالرغم اني كنت صغير ساعتها بس ما اعرفش ليه حسيت اني مبسوط اني اتفرجت علي امي وهي عريانه بصراحه ومن يومها لما امي لفتني ما قولتش لحد بدأت كل ما تكون عاوزه تتناك من احمد ابن عمي تقولي روح انده احمد بينك وبينه من غير ما حد ياخد باله وقوله تعالى اكشف علي امي اصلها تعبانه اوي اصل احمد ابن عمي كانت العيله كلها عندهم امل أنه يطلع دكتور وكانوا بيقولوا له يا دكتور علي طول فلقيت اروح أنده احمد واقف على الباب اتفرج عليهم لحد ما كبرت ووصلت تقريبا ظ،ظ* سنين ودي كانت أول مره اشوف امي فايزه مع حد تاني غير احمد ..........
ياتري مين اللي أنا شوفته مع امي وايه اللي هيحصل الجزء اللي جاي ده اللي هنعرفه الجزء القادم.
سلام مؤقتاً........
مستني رايكم وتعليقاتكم وملاحظاتكم

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

سكس محارم عمتي سر عزابي

Learn all about sex

سكس نيك زب اخي يقتحم كسي